Оформіть замовлення протягом
:
і отримаєте знижку 10%!

м. Ковель

провулок Ватутіна, 9

Пн-Пт з 9.00 до 18.00
Сб з 9.00 до 15.00, Нд - вихідний

+38 (066) 463-13-15 +38 (098) 463-13-15 +38 (093) 463-13-15

1
2
3
4
?

"Спеціальні пропозиції" - у видачі будуть тільки товари зі знижками: "Акція", "Розпродаж", "Ліквідація".
"Тільки в наявності" - всі товари, які є в наявності на складі.

Дизельні двигуни Renault: особливості конструкції та проблеми експлуатації

26-01-2022 / Статті

Двигун часто називають серцем автомобіля, і з цим складно сперечатися! Адже будь-яка його проблема призводить до серйозних “хвороб”, які не так просто “вилікувати”. Звісно, всі мотори різні, а отже і мають власні нюанси роботи, які необхідно враховувати і тоді, коли ви лише обираєте авто, і під час експлуатації, і під час ТО. Тож поговоримо про особливості двигунів Renault із сучасної лінійки DCI та дізнаємося, які переваги та недоліки вони мають.
 

1.9dci F9Q

 
Двигун, який з’явився в 1999 році та став настільки вдалим рішенням, що отримав безліч модифікацій: від 80 до 130 л.с. Його встановлювали на такі моделі:
  • Megane (1999-2012); 
  • Scenic (1999-2011);
  • Laguna (1999-2005);
  • Espace (1999-2002);
  • Clio (2001-2012).
Серед конструктивних особливостей варто відзначити 4 циліндри, алюмінієву голівку з 8 клапанами, ремінний привід ГРМ та регулювальні стакани. Топові версії додатково мали турбонаддув зі змінною геометрією.
Однією з головних переваг мотору називають економічність та непогану потужність. А от основною проблемою є великі витрати масла, протікання та нестабільна робота датчиків (розташування колінвалу та тиску наддуву). Зверніть увагу: нерідко причиною таких проблем є невдало прокладена електропроводка. 
Утім, усі типові проблеми давно та добре вивчені, тож і з легкістю вирішуються в будь-якому автосервісі. Запчастини та витратні матеріали також завжди в наявності. Спеціалісти рекомендують обслуговувати двигун кожні 10 000 км, в іншому випадку вже після 100 000 км значно зростає ризик забруднення масляного насосу. А зниження тиску в мастильній системі призводить до провороту вкладишів колінвалу. Тоді як регулярне ТО здатне допомогти уникнути багатьох проблем та суттєво подовжити життя мотору.
 

2.0dci M9R

 
Цей двигун було розроблено у 2005 році завдяки спільній роботі Renault-Nissan, і одразу він з’явився на таких популярних моделях:
  • Laguna (2005-2015);
  • Megane (2006-2015); 
  • Scenic (2006-2015); 
  • Koleos (2007-2015); 
  • Espace (2006-2014); 
  • Vel Satis (2007-2010).
Серед особливостей агрегату варто виділити ланцюговий привід ГРМ. Також двигун отримав турбіну зі змінною геометрією та паливну систему Common Rail із п'єзофорсунками Bosch.
Як перевагу власники автомобілів із цим двигуном називають його чудову динаміку та економічність, а також - високий рівень надійності. До 100 000 км, як правило, достатньо просто проводити обслуговування за регламентом. 
Якщо ж говорити про проблеми, то це троїння двигуна, причиною якого, до речі, найчастіше є неякісне паливо: воно швидко забиває форсунки, які вже неможливо відремонтувати. Також можливі плаваючі оберти, які є наслідком забитих клапанів EGR та фільтру сажі. Ще одна проблема - розтягнутий ланцюг ГРМ, але це може статися вже ближче до 150 000 км пробігу. Але найсерйозніша проблема - проворот вкладишів колінвалу: якщо масляний насос забито брудом, він просто не може забезпечити потрібний тиск мастила та розподілити його по важливим елементам. 
Що ж робити? Спеціалісти радять скоротити рекомендований виробником інтервал обслуговування та проводити ТО двигуна кожні 10 000 км пробігу. 
 

3.0dci Р9X

 
Цікаво, що на відміну від інших дизельних двигунів Renault, цей був розроблений японською компанією Isuzu, і одразу встановлювався на топові моделі:
  • Espace, 
  • Vel Satis.
Потужність двигуна становить 177-185 л.с. (залежно від версії) при крутному моменті 350-400 Нм.
Конструктивно це 24-клапанний мотор із чотирма распредвалами, системою Common Rail, інтеркулером та турбонаддувом зі змінною геометрією. 
Серед розповсюджених проблем із двигуном називають плаваючі оберти, що виникають через нагар на клапані EGR. Утім, ситуацію можна легко виправити за допомогою промивання впускних колекторів та самого клапана, а також заміною фільтру-картриджу в турбіні. 
 

3.0dci V9X

 
Цей двигун з’явився у 2010 році як результат спільної роботи Renault та Nissan. Цікаво, що розробники явно надихалися японськими V-подібними моторами, які встановлювалися на топові моделі. Серед моделей Renault його встановлювали на Laguna та Latitude.
Серед особливостей конструкції двигуна варто виділити:
  • збільшений кут розвалу циліндрів (до 130 градусів), 
  • 16-клапанну алюмінієву голівку блоку циліндрів, 
  • ланцюговий привід ГРМ з автонатягуванням та гідрокомпенсаторами, 
  • паливну систем Bosch;
  • систему рециркуляції відпрацбованих газів EGR;
  • турбіну зі змінною геометрією та рідинним охолодженням.
Мотор може похвалитися майже безшумною роботою, до того ж він чудово працює навіть у морози. Потужність двигуна становить 228-238 л.с. (залежно від модифікації) при крутному моменті 500-550 Нм.
Серед недоліків виділяють великі витрати масла, плаваючі оберти та можливість розтягування ланцюга ГРМ. Також можливі проблеми з інтеркулером та масляним насосом. Спеціалісти радять скоротити рекомендований виробником регламент обслуговування двигуна та проводити ТО кожні 7500-10 000 км.  
Насправді нюансів не так багато, але їх знання допоможе запобігти багатьом неприємним несподіванкам. А якщо мотор таки вийде з ладу, то не панікуйте - більшість проблем вирішується заміною запчастин. Придбати якісні оригінальні деталі ви можете у нас: ми пропонуємо запчастини з розбірки з європейських автомобілів. Усі запчастини в гарному стані та обов’язково проходять ретельну перевірку перш ніж потрапити у продаж. А за потреби ми замовимо для вас і двигун!

Схожі новини